Jeżeli zarezerwowałeś przeprawę promową z jednym z poniższych armatorów, rezerwacja zostanie przetworzona automatycznie, 24 godziny na dobę. Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz mailem/SMSem po kilku minutach od rezerwacji:
- DFDS Dover
- LeShuttle (Eurotunnel) Freight
- Stena Line
- Irish Ferries
- P&O Ferries Irish Sea
- P&O Ferries North Sea
- Wightlink
Nasze Biuro Obsługi Klienta czynne jest od 06:00 do 23:00 (UK) od poniedziałku do niedzielę. W tym czasie, dołożymy wszelkich starań, by przesłać Państwu numer referencyjny rezerwacji tak szybko, jak to możliwe.
Wszelkie rezerwacje złożone poza wyżej wymienionymi godzinami, będą przetworzone w godzinach pracy Biura. Prosimy mieć na uwadze, że niektórzy operatorzy mają inne godziny otwarcia niż my, dlatego też bilety są rezerwowane tak szybko, jak tylko istnieje taka możliwość.
W przypadku gdy armator nie może zapewnić potwierdzonego miejsca na wybraną przez Państwa przeprawę, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem by omówić inne alternatywne połączenia.
Jeżeli nie otrzymałeś numeru referencyjnego rezerwacji w ciągu 24 godzin od jej złożenia, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +44 1772 851 940 by został on przesłany ponownie.
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria