Co się stanie, jeżeli podam nieprawidłowe wymiary pojazdu?

Jeśli przypadkowo zarezerwujesz złą długość pojazdu, prosze daj nam znać abyśmy mogli ją zmienić.

Prosimy jednak upewnić się, aby wprowadzone do rezerwacji dane były prawidłowe.

Wiele statków działających na ruchliwych trasach jest ściśle kontrolowane, a pojazdy o żle zadeklarowanych wymiarach mogą negatywnie wpływać na załadunek statku.

Dążymy do rozwiązywania wszelkich problemów spowodowanych przez pojazdy, które są dłuższe lub szersze niż zarezerwowane. Rzadko zdarzają się sytauacje, że pojazd nie zostanie przyjęty,jednakże może tak się zdarzyć na bardzo ruchliwych trasach.

Miej na względzie,że większość operatorów promów używa urządzeń automatycznego pomiaru.Każdy pojazd, który dociera do portu dłuższy niz wcześniej zadeklarowano

lub z większym obciążeniem może podlegać dodatkowym opłatom.

Wszystkie ceny promów towarowych różnią się od siebie pod względem długości pojazdów, więc jeśli cena za pojazd źle zadeklarowny jest wyższa obciążymy cię róznicą.

Wysokości pojazdów nie są zbyt dużym problemem aczkolwiek promy akceptują zazwyczaj pojazdy pomiędzy 4,5m do 5m max.

Jeśli nie jesteś pewien skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta pod numerem tel. +44 (0) 1772 972 977.

Szukaj i rezerwuj

śr., 23 sie 2017
czw., 24 sie 2017
Potrzebna pomoc