Po pierwsze upewnij się, że znajdujesz się w okienku odprawy cargo. Bilety, które kupujesz przez nasz serwis, są biletami towarowymi. Nie można odprawić się w okienkach pasażerskich.
Na niektórych trasach, operatorzy rozpoznają rejestrację pojazdu automatycznie. Jednakże po rezerwacji, otrzymasz numer referencyjny mailowo oraz smsem, który kierowca musi mieć przy sobie. Jeżeli nie otrzymasz numeru referencyjnego, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +44 1772 851 940.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub problemy podczas odprawy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria