Jak dokonać rezerwacji promu?

Dostępne są następujące sposoby rezerwacji:

online – dla osób nieposiadających konta klienta: wystarczy wybrać odpowiednią trasę, długość pojazdu, podać numer rejestracyjny pojazdu, liczbę kierowców, datę podróży, potwierdzić dane, przejść do zapłaty – metoda płatnicza dostępna na stronie polskiej to dotpay (przelew internetowy), a na stronie angielskiej to karta kredytowa/debetowa (visa, mastercard, maestro)

online – dla posiadaczy konta klienta: wystarczy zalogować się korzystając z loginu i hasła, jakie wysłane zostały do Państwa w momencie rejestracji konta, następnie wybrać odpowiednią trasę, długość pojazdu, podać rejestrację pojazdu, liczbę kierowców, datę podróży i potwierdzić

telefonicznie – dla posiadaczy konta klienta: wystarczy zadzwonić do biura obsługi klienta tel. +44 1772 851 940 – dostępni są polsko i anglojęzyczni konsultanci. Należy podać numer/nazwę klienta, dane do rezerwacji (trasa, data podróży, długość pojazdu, liczba kierowców, informację czy przewożone są towary niebezpieczne, czy pojazd jest ponadwymiarowy), w kolejnym kroku rezerwacja w zależności od wyboru operatora powinna trafić do Państwa skrzynki email w przeciągu od kilku minut do kilku godzin

telefonicznie – dla nieposiadających konta ; wystarczy zadzwonić do biura obsługi klienta tel. +44 1772 851 940 – dostępni są polsko- i anglojęzyczni konsultanci. Prosimy podać dane do rezerwacji (trasa, data podróży, długość pojazdu, liczba kierowców, czy przewożone są towary niebezpieczne, czy pojazd jest ponadwymiarowy), dane firmy – nazwa, adres, numer NIP, adres email (w kolejnym kroku konsultant wyśle link do płatności dotpay na wskazany adres email), następnie dokonać płatności przelewem internetowym za rezerwację oraz czekać na potwierdzenie rezerwacji, które zostanie wysłane w e-mailowo

emailem – dla posiadaczy konta klienta; konsultanci polsko i anglojęzyczni dostępni są pod adresem email: freightlinkbookings@freightlink.co.uk od poniedziałku do soboty w godz. od 8:00 do 24:00 czasu polskiego; należy podać numer/nazwę firmy, dane do rezerwacji (trasa, data podróży, długość pojazdu, liczba kierowców, informacje czy przewożone są towary niebezpieczne lub czy pojazd jest ponadwymiarowy), w kolejnym kroku rezerwacja w zależności od wyboru operatora powinna trafić do Państwa skrzynki email w przeciągu od kilku minut do kilku godzin

faxem – dla posiadaczy konta – należy wysłać formularz rezerwacji faksem na numer: +44 1772 851 940 od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00 czasu polskiego.

Szukaj i rezerwuj

ndz., 22 paź 2017
pon., 23 paź 2017
Potrzebna pomoc