Co się stanie, jeśli nie pojawię się na promie i nie uda mi się was powiadomić?

Jeżeli kierowca nie pojawi się na odprawie, będzie to klasyfikowane jako “NO SHOW”. Nie pojawienie się na odprawie traktowane jest zarówno przez operatorów, jak i przez Freightlink bardzo poważnie.

Klienci, którzy permanentnie rezerwują miejsca na promach i ich nie wykorzystują, mogą nie otrzymać miejsc w przyszłości. Dodatkowo w zależności od trasy, armatorzy wprowadzili opłatę „no-show” – opłatę za nie pojawienie się na odprawie. Prosimy pamiętać o dokładne sprawdzenie daty i godziny przeprawy, jeżeli coś się nie zgadza, prosimy o informację.

Najczęściej można zmienić lub anulować rezerwację bez dodatkowych kosztów, co najmniej dwie godziny przed przeprawą. Dlatego zawsze prosimy o informację wcześniej.

Jeżeli spóźniłeś się na prom, ale w dalszym ciągu chcesz skorzystać z rezerwacji, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +44 1772 851 940, które przerezerwuje bilet na kolejny dostępny prom.

Szukaj i rezerwuj

sob., 19 sie 2017
ndz., 20 sie 2017
Potrzebna pomoc