Jeżeli kierowca nie pojawi się na odprawie, będzie to klasyfikowane jako “NO SHOW”. Nie pojawienie się na odprawie traktowane jest zarówno przez operatorów, jak i przez Freightlink bardzo poważnie.
Klienci, którzy permanentnie rezerwują miejsca na promach i ich nie wykorzystują, mogą nie otrzymać miejsc w przyszłości. Dodatkowo w zależności od trasy, armatorzy wprowadzili opłatę „no-show” – opłatę za nie pojawienie się na odprawie. Prosimy pamiętać o dokładne sprawdzenie daty i godziny przeprawy, jeżeli coś się nie zgadza, prosimy o informację.
Najczęściej można zmienić lub anulować rezerwację bez dodatkowych kosztów, co najmniej dwie godziny przed przeprawą. Dlatego zawsze prosimy o informację wcześniej.
Jeżeli spóźniłeś się na prom, ale w dalszym ciągu chcesz skorzystać z rezerwacji, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +44 1772 851 940, które przerezerwuje bilet na kolejny dostępny prom.
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria