Co oznacza gdy mój email z potwierdzeniem rezerwacji pokazuje ''Standby''?

Po pierwsze nie panikuj! Nasze Biuro Obsługi Klienta ciężko pracuje aby zapewnić ci miejsce na promie.

Rezerwacje ''standby'' oznaczają, że w tym momencie prom jest w pełni zarezerwowany i choć jest to bardzo częsta sytuacja, miejsce okazuje się być szybko dostępne.

Wiele rezerwacji typu ,,Standby” nie jest potwierdzona, aż do momentu dnia podróży.

Nasze Biuro Obsługi Klienta będzie z Tobą w kontakcie przez cały czas. Jeżeli okaże się, że nie jesteśmy w stanie zapewnić ci rezerwacji,

której oczekiwałeś, pomożemy Ci wybrać alternatywną opcję podróży.

Warunki Rezerwacji i Płatności -

"6.6 You acknowledge that, in submitting a Booking, there is no guarantee of availability for the Carrier Services in question. In the event of non-availability, whether before or after you have submitted your Booking, we will offer you alternatives, or you reserve the right to cancel and obtain a refund for the Booking you have made. If you request an alternative that is more expensive than the original Booking, you will pay to us the difference, if the alternative is cheaper, you have the right to obtain a credit."

Rezerwacje

Najważniejsze pytania:

Szukaj i rezerwuj

śr., 5 sie 2020
czw., 6 sie 2020
Potrzebna pomoc