Przejdź do treści

Stena Line

Stena Line Trasy Promowe

 
Częstotliwość
Czas trwania
 
3 przeprawy tygodniowo
18 godzin
4 przeprawy dziennie
12 godzin
3 przeprawy dziennie
8 godzin
3 przeprawy tygodniowo
20 godzin
6 przepraw dziennie
7 godzin

Stena Line to jeden z największych armatorów na świecie. Obsługuje ponad 20 tras łącząc ze sobą dziewięć krajów. Armator oferuje przeprawy promowe po Morzach: Irlandzkim, Północnym i Bałtyckim, zajmując się zarówno transportem pasażerskim, jak i towarowym, dla pojazdów z kierowcą oraz naczep. Operator ma w swojej flocie 38 promów i zatrudnia ponad 6 tys. pracowników.

Promy Stena Line na trasach Morza Północnego (Harwich-Hoek van Holland i Killingholme-Hoek van Holland) to szybkie promy wprowadzone do użytku w 2010 i 2011 roku. Kolejne dwa szybkie promy pływają na trasie Cairnryan-Belfast od 2012 roku.

W 2012 roku Stena przejęła wiele tras od Scandlines na Bałtyku i w Skandynawii, na przykład ze Szwecji do Niemiec i z Niemiec na Łotwę. Oznacza to, że Stena dominuje na Europejskim rynku promowym i na jej pokładzie można dostać się do wielu portów, w tym do Belfastu, Dublina, Rotterdamu, Gdyni, Karlskrony, Trelleborga i Gothenburga.

Armator zainwestował dużo w infrastrukturę portu Cairnryan, zastępując tym samym trasę Stranraer-Belfast trasą Cairnryan-Belfast. Od 2011 roku wprowadził również do użytku trasę z Birkenhead (Liverpool) do Belfast oraz z Heysham do Belfast – przejmując obie trasy od Norfolkline Ferries.

Promy Stena Line wyposażone są w kabiny, można również skorzystać z darmowych posiłków oraz stref dla kierowców. Na niektórych trasach (np. Harwich-Hook van Holland) do użytku podróżujących są bary, restauracje i oraz strefy gier. Podczas przepraw na trasie Rotterdam-Harwich na pokład promu zabieranych jest tylko 12 kierowców.

Należy pamiętać, że od 1 stycznia 2016 roku u operatora Stena Line doliczana jest tak zwana opłata "no-show" w wysokości £38 / €50. Opłata ta naliczana jest za niewykorzystanie rezerwacji, późną anulację (mniej niż 2 godziny przed przeprawą), lub za nie stawienie się na odprawę o czasie.

Żeby uniknąć niepotrzebnych opłat prosimy o anulację wszystkich zbędnych rezerwacji na co najmniej 2 godziny przed planowanym czasem odprawy. Niestety opłaty te nie podlegają negocjacjom i nakładane są bezpośrednio przez operatora. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta po numerem telefonu 0044 844 847 9000 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres freightlinkbookings@freightlink.co.uk.

Wyświetl lub pobierz oficjalne oświadczenie Stena Line.

Mapa tras

MAP

Kluczowe fakty

  • Koja w kabinie w cenie
  • Opłaty paliwowe
  • Ładunki niebezpieczne akceptowane
  • Zwierzęta akceptowane
  • Posiłki w cenie
  • Opłaty no-show/późna anulacja
  • Pojazdy bez kierowcy & naczepy akceptowane
  • Czas odprawy przed przeprawą: 1 godzina
  • Maksymalna liczba kierowców: 3 osoby
  • Kierowca wliczony w cenę: 1 kierowca

Prosimy mieć na uwadze, że może to nie dotyczyć wszystkich przepraw. Sprawdź szczegóły podczas rezerwacji.