Z przyjemnością informujemy, że bramka Fastgate w Europoort jest już gotowa do obsługi ruchu towarzyszącego od godziny 13:00 w dniu 18.04.2024.
Kierowcy będą teraz korzystać z Fastgate, aby odprawić się na rejs w następujący sposób:
- Fastgate automatycznie pobierze rezerwację z systemu za pomocą rejestracji pojazdu lub identyfikatora jednostki (jeśli system nie rozpozna jednostki, kierowca może wprowadzić numer rezerwacji na ekranie dotykowym kiosku). Uwaga: pojazd nie będzie mógł wjechać do portu bez rezerwacji, a rezerwacji nie można dokonać przy bramie.
- Kierowca zeskanuje swój paszport za pomocą skanera paszportowego w kiosku - jest to obowiązkowe dla brytyjskich służb granicznych.
- Kiosk poinformuje kierowcę, gdzie zaparkować na terminalu.
- Kiosk wydrukuje 2 bilety:
- Karta pokładowa
- Karta docelowa - kierowca powinien umieścić ją w oknie kabiny wewnątrz pojazdu - informuje to personel portu, czy pojazd podróżuje do Hull czy Tilbury.
- Kierowca zeskanuje kod QR na karcie pokładowej w kiosku pokładowym w recepcji statku, aby wydrukować kartę dostępu do kabiny*.
*Należy pamiętać o pewnych różnicach w stosunku do standardowego procesu w ciągu pierwszych kilku tygodni:
System jest wdrażany stopniowo, dlatego początkowo karta dostępu do kabiny będzie przekazywana kierowcy w następujący sposób:
- Kierowca musi zanieść kartę pokładową do recepcji na pokładzie statku - uprzejmie prosimy, aby kierowcy udawali się bezpośrednio do recepcji po wejściu na pokład.
- Personel recepcji zapisze numer kabiny i punkt zbiórki awaryjnej na karcie pokładowej i przekaże kierowcy odpowiednią kartę dostępu do kabiny.
Będziemy ponownie informować o zmianach w tym procesie.
P&O Ferries
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria