Stena Line wprowadza opłatę za „No Show” - niestawienie się do odprawy oraz póżne anulowanie.

Z dniem 1 Lipca, operator promowy Stena Line wprowadził opłatę za „niepojawienie się lub spoźnienie” na odprawę. Publikacje i informacje na ten temat pojawiły się w grudniu 2015.

W liście podpisanym przez Bjorna Petrusson dyrektora Group Freight oraz Hansa Nilssona Szefa Operacyjnego Stena Line, potwierdzili że te opłaty będą obowiązywały od 1go lipca 2016.

Opłaty za, „No Show” - niepojawienie się oraz „Late Cancellation Fee”- anulowanie przeprawy w ostatniej chwili wynosi:

€ 50.00 / £ 38.00

„No Show” - niepojawienie się do odprawy

Ta opłata będzie naliczana w przypadku gdy zarezerowany pojazd nie pojawi się na bramkach odprawy w wyznaczonym czasie - minimum 1 godz przed przeprawa.

„Late Cancellation Fee” – anulowanie przeprawy w ostatniej chwili

Ta opłata będzie naliczana za anulowanie rezerwacji po wyznaczonym czasie. Minimalny czas na anulowanie rezerwacji to 2 godziny przed przeprawą.

Dlaczego Stena Line wprowadziła te opłaty?

Te opłaty zostały wprowadzone w celu organiczenia ilości niewykorzystanych rezerwacji.

Jeśli Stena Line zredukuje liczbę „pustych miejsc” oznacza to możliwość przeprawy dla innych pasażerów, co wiąże się z mniejszymi kolejkami w portach oraz mniejszej ilości rezerwacji na liscie oczekujących „Stand By”.

Przedstawiciel operatora Stena Line w czasie negocjacji z Freightlink wyjaśnił „...wolelibyśmy uniknąć tych opłat, ale czasem trzeba wprowadzić drastyczne środki dla uzyskania pozytywnych efektów.”

06 Lipiec 2016

Szukaj i rezerwuj

czw., 24 Maj 2018
pt., 25 Maj 2018
Potrzebna pomoc