Operator P&O wprowadził opłaty za nie pojawienie się na odprawie lub późną anulację rezerwacji, tak zwane „No Show fee” na trasie Rotterdam (Europort) <> Hull.
P&O Ferries w związku z wieloma sytuacjami, w których kierowcy nie stawiali się na zarezerwowane przeprawy lub spóźniali się do odprawy wprowadziło opłaty „No Show”. Operator ma nadzieję, że dzięki temu zmniejszy się liczba takich sytuacji, a co za tym idzie, więcej klientów otrzyma potwierdzone miejsce na promie.
Opłata „No Show” zostanie wprowadzona od 1 października 2017.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania związane z opłatami „No Show” lub z operatorem P&O, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria