
Z przyjemnością ogłaszamy uruchomienie naszego najnowszego udoskonalenia usług - systemu "Fastgate". Ten innowacyjny projekt, bazujący na naszych ulepszeniach Terminal Operating System (TOS) w Europoort, ma na celu przekształcenie procesów obsługi bramek w celu osiągnięcia perfekcji operacyjnej dzięki znacznie krótszym czasom przetwarzania i bardziej wydajnej obsłudze przesyłek w terminalu bez opóźnień.
System Fastgate składa się z trzech elementów:
- Platformy przedbramowej, która będzie analizować wszystkie pojazdy wjeżdżające i wyjeżdżające z terminala, zapewniając ANPR (automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych), pomiar pojazdu i pełne 360-stopniowe przechwytywanie stanu pojazdu i jednostki.
- Samoobsługowy kiosk zapewniający wielojęzyczny interfejs użytkownika dla kierowców, umożliwiający wjazd/wyjazd lub odprawę promową.
- Zautomatyzowany system szlabanów zapewniający płynny wjazd i wyjazd z terminalu.
To kompleksowe podejście ma na celu zapewnienie płynnego, wydajnego i bezpiecznego procesu wjazdu i wyjazdu, skracając czas oczekiwania i optymalizując przepływ ruchu w naszych terminalach.
Innowacje te przyniosą pewne zmiany w sposobie, w jaki kierowcy wjeżdżają i wyjeżdżają z terminala oraz w poziomie informacji wymaganych przed przyjazdem. W nadchodzących tygodniach zapewnimy szczegółowe wytyczne i wsparcie, aby pomóc kierowcom w dostosowaniu się do nowych procesów. Wkrótce spodziewamy się dalszych komunikatów, w których przedstawimy te zmiany i sposób, w jaki możemy Ci pomóc.
System Fastgate jest świadectwem naszego zaangażowania w poprawę jakości usług, ponieważ nieustannie dążymy do poprawy zarówno naszych operacji morskich, jak i lądowych, aby przekraczać oczekiwania klientów.
P&O Ferries