Decyzją Sadu Najwyższego Eurotunnel definitywnie zakończy swój serwis promowy pomiędzy Dover a Calais.
Według postanowienia sądu CMA(Competition and Markets Authority) wydała słuszny oraz sprawiedliwy zakaz. Eurotunnel ogłosił zatem sprzedaż ostatniego już statku Nord-Pas-de-Calais. W międzyczasie nie jest jednak jasne co stanie się z 130 miejscami pracy zabezpieczonymi przez Eurotunnhel na potrzeby usług na promie pomiedzy Dover a Calais.
Dwa inne statki- Berlioz oraz Rodin, w przeszłości będące własnością MyFerryLink zostały wyczarterowane dla DFDS Seaways. Zamierzają oni kontynuować ich działalnośćzarówno dla pasażerów jak i dla potrzeb handlowych. Są one w trakcie wielo-milionowych remontów. Zostaną odnowione oraz wprowadzone w tonaż w pierwszym kwartale 2016 roku.
Po zakończeniu prac remontowych DFDS będzie w stanie zaproponować swoim klientom o wiele korzystniejszy rozkład, czego rynek towarowy na tę chwilę najbardziej potrzebuje. Kierowcom zdecydowanie przyda się również odrobinę więcej swobody oraz komfortu na pokładzie odnowionych już statków.