Biuro Obsługi Klienta oraz Dział Sprzedaży będą czynne przez Święta i Nowy Rok. W razie jakichkolwiek pytań w związku z rezerwacjami mogą się Państwo z nami skontaktować w następujących godzinach:
Podane godziny są czasu lokalnego.
Normalne godziny otwarcia: 06:00 - 23:00. Rezerwacje można dokonywać online 24 godziny na dobę.
06:00 - 21:00; Dostępne języki: angielski, rosyjski, polski, niemiecki, rumuński, włoski oraz grecki
08:00 - 20:00; Dostępne języki: angielski oraz rosyjski
08:00 - 20:00; Dostępne języki: angielski, polski, rosyjski oraz niemiecki
06:00 - 23:00; Dostępne języki: angielski, polski, niemiecki, rosyjski, czeski, słowacki oraz rumuński
06:00 - 23:00; Dostępne języki: angielski, polski, czeski, słowacki, rumuński oraz niemiecki
06:00 - 23:00; Dostępne języki: angielski, polski oraz rumuński
06:00 - 23:00; Dostępne języki: angielski, polski, rumuński, czeski, słowacki, niemiecki, włoski oraz grecki
06:00 - 21:00; Dostępne języki: angielski, polski, rumuński, czeski, słowacki, niemiecki, włoski oraz grecki
08:00 - 20:00; Dostępne języki: angielski oraz polski
06:00 - 23:00; Wszystkie języki dostępne
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania poza godzinami otwarcia biura, prosimy o kontakt przez stronę internetową. Na wszelkie maile odpowiemy gdy biuro zostanie ponownie otwarte.
Prosimy pamiętać, że rezerwacji można dokonywać na naszej stronie internetowej oraz przez aplikację Freightlink, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.