2 nowe promy DFDS

DFDS aktualizuje serwisy Dover do klasy biznesowej dla klientów cargo

Prawdopodobnie rok 2016 będzie rokiem, gdzie operator DFDS wyznaczy granicę. Od 2000 roku biało-niebieski zespół pracowników ziścił ,,marzenie" o konkurencji z operatorem P&O pod wzgledem jakości jak również ilości przepraw.
W lutym 2016 roku to marzenie zostanie zrealizowane. DFDS nie używa półśrodków, stara się by inwestycja została zrealizowana jak na najwyższym poziomie. Po stoczeniu trwającej 18 miesięcy bitwy zabezpieczone zostały dwa promy, które zostały zakupione przez DFDS w czerwcu 2015 roku.
Promy należały ówcześnie do MyFerryLink utrzymane były na odpowiednim poziomie, oczywiście nie wspominając o firmowych strajkach w lecie 2015 roku.Dunkierka - port

Aczkolwiek serwis klienta DFDS zostanie wniesiony na zupełnie inny poziom- A najbardzei skupi się na pasażerach/kierowcach towarowych. Duńska firma jest twardym przeciwnikiem, dołożą wszelkich starań aby Berlioz I Rodin zmierzyły się z konkurencją I wygrały.

Wnioskujemy, że oznacza to również, że DFDS może konkurować z P&O pod względem rozkładu. Połączone serwisy Dunkierki i Calais będą oznaczały dużo bardziej porównywalną ilość przepraw w przeciągu doby. Klienci cargo korzystający z DFDS będą nie tylko mogli dostać się do portów szybciej ale również klasą biznesową!
Port w Dunkierce Strefa kierowcy towarowego jest prawdopodobnie jedną z największych dedykowanych stref na statku, zajmuję ponad 50% przestrzeni pokładowej.Poczynając od wydzielonej strefy restauracyjnej, serwującej wysokiej jakości dania, a kończąc na specjalnej strefie wypoczynku Pullman. Dodatkowo na pokładzie znajdą państwo prysznice i ekskluzywny dostęp do stref spacerowych na zewnątrz przeznaczonych wyłącznie dla kierowców towarowych.

20 Styczeń 2016

Szukaj i rezerwuj

ndz., 17 gru 2017
pon., 18 gru 2017
Potrzebna pomoc