Operator DFDS zauważył znaczny wzrost liczby kierowców nie deklarujących tego co przewożą.
W niektórych przypadkach dostarczone informacje są bardzo ogólnikowe i ograniczają się do słów: „palety”, „pudełka/kartony”. Powoduje to znaczne opóźnienia w procesie odprawy, ponieważ obsługa portowa nie jest w stanie zidentyfikować ładunku.
Armator DFDS chciałby przypomnieć wszystkim klientom o tym, że bardzo ważne jest dokładne określenie tego, co znajduje się w pojeździe.
Aby przyspieszyć proces odprawy, zapobiec jakimkolwiek opóźnieniom oraz uniknąć kolejek, kierowcy proszeni są o dokładne określanie typu ładunku w dokumencie CMR oraz dostarczanie poprawnie wypełnionych dokumentów DGN – jeżeli dotyczy.
Brak wyżej wymienionych dokumentów może powodować znaczne opóźnienia w procesie odprawy i w samej przeprawie.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania w związku z potrzebnymi dokumentami podczas odprawy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, lub sprawdź naszą listę przykładowych dokumentów.